Workshop Timemanagement & Financiële administratie- Leer en Organiseer

Heb je een fijne vakantie gehad? Ik heb samen met mijn gezin een prachtige rondreis gemaakt van 3 weken in de USA (New York, Boston, Niagara Falls, Washington). We hebben veel gezien en genoten. Ook heel fijn om mijn dochter weer te zien, die daar 1 jaar heeft gewoond.

Inmiddels ben ik weer een paar weken aan het werk en ontvangen jullie bij deze weer mijn 2 wekelijkse nieuwsbrief (had even een opstartfase nodig :-)).

Voor mijn vakantie raakte in gesprek met mijn collega organizer Leonie van Kooten van De Structuur Organizer  en wij kregen een geweldig idee. Ik liep al een tijd rond met het idee om, naast mijn individuele begeleiding, Workshops & Trainingen te geven, maar vond de stap om dat in mijn eentje op te zetten te groot. Samen hebben we onze kennis, ervaring en krachten gebundeld en ons bedrijf Leer en Organiseeropgericht.

Wij geloven namelijk dat iedereen Plannen & Organiseren kan leren, zodat je meer overzicht en structuur kan creëeren in je dagelijks leven. In een groep leer je van elkaar, doe je nieuwe inzichten op en bovendien is het interactief en gezellig.

De afgelopen weken hebben we heel hard gewerkt aan onze (zelf gebouwde) website www.leerenorganiseer.nl en met veel trots wil ik dit graag met jullie delen.

Wat vinden jullie ervan? Laat het mij weten?