Ben jij ook een zelfstandig ondernemer, die met veel passie zijn beroep uitoefent en daar energie van krijgt? Maar waar het op administratief gebied een chaos is? Heb je geen overzicht meer en weet je niet hoe je het aan moet pakken? Gevolg is stress, slapeloze nachten en gepieker.

Als professional organizer begeleid ik je met het aanbrengen van structuur en overzicht in je (financiële) administratie, e-mail en digitale documenten. We kijken samen naar je behoeften en wensen en ik begeleid je door middel van een aantal stappen hoe je je (financiële)administratie, e-mail en digitale documenten op orde krijgt en belangrijk… ook kan bijhouden.

Resultaat: overzicht, structuur, tijdswinst, focus op zaken die er echt toe doen en meer energie voor de groei van je bedrijf.

Hoe krijg ik mijn
administratie
op orde?

Ik begeleid je bij:

  • Opnieuw inrichten van je administratie
  • Structureren van ordners
  • Opzetten administratiesysteem
  • Structuur aanbrengen in je e-mail.
  • Structuur aanbrengen in je digitale mappen
  • Werken met een planningssysteem
  • Werken met je agenda
  • Werken met een to-do lijst

Hoe krijg ik meer
financieel
inzicht?

Ik begeleid je bij:

  • Opzetten van een boekhoudsysteem
  • Bijhouden van de boekhouding
  • Inzichtelijk maken inkomsten, uitgaven en schulden
  • Maken van een schuldenoverzicht
  • Maken van een budgetplan en budgetoverzicht
  • Ordenen van financiële papieren

Ben ik jouw coach?

Neem contact met mij op voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Bel naar 06-16176422 of vul het contactformulier in.

Je naam (verplicht)

Organisatie

Je E mail-adres (verplicht)

Opmerkingen

Om spam te voorkomen vragen we u de
onderstaande code over te typen.

captcha