Meer inzicht in je administratie? Ik help je structuur en overzicht aan te brengen zodat je tijd overhoudt voor wat je leuk vindt.

Er zijn altijd dingen die belangrijker en leuker zijn dan het doen van je (financiële) administratie. Die schuif je het liefst zo veel mogelijk voor je uit. Maar dan heb je ineens geen overzicht meer en zit je met je handen in het haar. Hoe pak je dat aan? Ik ga samen met jou op zoek naar hoe je weer structuur kunt aanbrengen en het overzicht kun krijgen, zodat je tijd overhoudt en kunt focussen op wat jij belangrijk vindt.

Ellen is mijn super hulp om de administratie van mijn bedrijf op orde te houden. Deze hulp kan ik als ADHD’er goed gebruiken. Ik kan mij dus meer richten op de zaken, die ik leuk vind zoals het maken van foto’s.

Wat gaan we doen?

 

Samen gaan we aan de slag om je behoeften en wensen in kaart te brengen, zodat we kunnen starten bij waar je nu bent. Daarna begeleid ik je bij het maken van kleine veranderingen, want met kleine stappen kom je uiteindelijk verder dan met één grote stap. We gaan onder andere aan de slag met het:

opnieuw inrichten van je administratie volgens een vaste structuur die je goed kunt volhouden;

structureren van je digitale bestanden, zodat je voortaan alles kunt terugvinden;

bijhouden van je agenda en het maken van een to-dolijst;

efficiënt omgaan met mails en andere berichten, zodat je niets meer uit het oog verliest.

Wanneer je specifiek vragen hebt op het gebied van je financiële administratie, kan ik je helpen bij het:

kiezen, inrichten en bijhouden van een boekhoudsysteem;

inzichtelijk maken van je inkomsten, uitgaven en schulden;

maken van een budget en budgetplan;

ordenen van het papierwerk.

Hoe gaan we dat doen?

 

Naast de praktische tips en tricks die ik je geef, gaan we ook een persoonlijk coachingstraject aan. Want om verandering te realiseren, zul je soms geconfronteerd worden met bijvoorbeeld perfectionisme of je behoefte aan controle. Of misschien vind je het lastig om keuzes te maken en je aandacht te richten op wat er op dit moment toe doet. Ook die aspecten verdienen aandacht en tijd, zodat jij uiteindelijk inzicht en overzicht hebt over je administratie.